Jouw merk is je verhaal.
Een verhaal dat we maar al te graag aan klanten vertellen.
Een verhaal over de toekomst, het verleden en het heden.
Maar soms vertellen we onze klanten het verkeerde verhaal.
Of we zijn niet in staat om het verhaal juist te vertellen.
Het is dan ook verdomd moeilijk om een verhaal te vertellen, dat constant in verandering is.
Zo lijkt het vaak makkelijker om een nieuw verhaal te vertellen.
Een 'rebrand'.
Maar klanten houden niet van verandering.
Het is vaak riskant, langdradig en duur om plotsklaps je hele verhaal te veranderen.
Elke foute inschatting kan zelfs schade berokkenen aan je imago, omzet en klanten hun loyaliteit.
De erkenning die je merk verdiende zou nooit verloren mogen gaan op basis van goede smaak.
Daarom hebben de meeste merken geen revolutie maar een evolutie nodig.
Een pragmatische en geleidelijke afstemming op je steeds veranderende verhaal.
Hoe kunnen wij helpen om jouw verhaal nog beter te vertellen?